wycieczka 5D i 6B

W dniach 19-20 2016 r. byliśmy na wycieczce

Kazimierzu Dolnym zorganizowanej przez

Biuro Podróży ,,Pogodna Travel’’. Wszyscy bardzo cieszyliśmy się z tej wyprawy. Na miejsce jechaliśmy 3 godz. autokarem.

Po przybyciu do celu, pan kierowca wykupił nam bilety na Farmę Iluzji w Mościsku. Zwiedzaliśmy Latającą Chatę Tajemnic, i Muzeum Iluzji.

Bawiliśmy się w wiklinowym labiryncie. Pływaliśmy na tratwach i oglądaliśmy latający kran, gigantyczne szachy i zagrodę króliczków. Po zwiedzaniu atrakcji mieliśmy czas wolny. Następnie udaliśmy się do pensjonatu w Wąwolnicy. Zjedliśmy obiadokolację i rozeszliśmy się po pokojach. Po krótkim odpoczynku bawiliśmy się na placu zabaw przed pensjonatem. Około godziny 24.00 położyliśmy się spać.

wiecej zdjęć

Drugiego dnia wycieczki wstaliśmy o 7.00 rano. Zjedliśmy śniadanie o 8.00 i wyruszyliśmy do Kazimierza Dolnego. Pani przewodnik pokazała nam Wąwóz Korzeniowy Dół, Stary Rynek z renesansowymi kamienicami, Kościół Farny z najstarszymi w Polsce organami i Górę Trzech Krzyży. Na koniec płynęliśmy statkiem po Wiśle, podziwiając panoramę Kazimierza i Janowa. Następnie mieliśmy czas wolny na kupienie pamiątek i upominków.

Koło godziny 17.00 wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Po drodze wstąpiliśmy do McDonald. Do Ostrowi Mazowieckiej wróciliśmy około 21.00.

Wycieczka była bardzo ciekawa i pouczająca. Nasza pani przewodnik miała wiele interesujących informacji do przekazania. Przyjemnie spędziliśmy czas na łonie natury, który był okazją do wspólnego poznania się.